Fees & Charges

Tέλη νερού

Υπάρχουν οικιακά, εμπορικά και βιομηχανικά τέλη

  1. OIKIAKA: Ανά διμηνία

Παγιο: 11.00€ και

    1. + από 1-20κμ 1.00€
    2. + από 21-40κμ 1.50€
    3. + από 41-60κμ 2.00€
    4. + από 61-80κμ 2.50€
    5. + από 81κμ και άνω 3.00€
  1. ΕΜΠΟΡΙΚΑ: Ανά διμηνία

Πάγιο: 80€ + 200€ ως εγγύηση και

    1. + από 1-200 κμ 1.50€
    2. + από 201-400κμ 2.00€
    3. + από 401κμ και άνω 2.50€
    4. και η μηνιαία κατανάλωση του θα πρέπει να κυμαίνεται από 113 μέχρι 919κμ νερού
  1. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ: Ανά διμηνία

Παγιο: 700€ + 800€ ως εγγύηση και

    1. + από 1-2000κμ 1.50€
    2. + από 2001-4000κμ 2.00€
    3. + από 4001κμ και άνω 2.50€
Su faturamın kalan bakiyesi ne kadar?

Για να μάθετε το υπόλοιπο του λογαριασμού υδροληψίας σας τηλεφωνήστε στο 77771090, πατήστε 2 (Τμήμα Εξυπηρέτησης EOA) και θα εξυπηρετηθείτε αμέσως.

Γιατί υπάρχει χρέωση αποχετευτικού στο λογαριασμό μου;

Το τέλος αποχετευτικού είναι ανάλογο με την κατανάλωση και καθορίζεται από τη Νομοθεσία. Ανέρχεται σε 0.70 ευρώ ανά κυβικό μέτρο νερού.

Ο λογαριασμός υδροληψίας που μου αποστείλατε αναφέρεται σε υπολογισθείσα ποσότητα νερού αντί της πραγματικής κατανάλωσης.

Οι λόγοι της αναγραφής υπολογισθείσας ποσότητας νερού αντί της πραγματικής είναι:

  • Ύπαρξη εμποδίων πάνω στον υδρομετρητή, τα οποία εμποδίζουν την καταγραφή.
  • Το κάγκελο (αν υπάρχει) είναι κλειδωμένο.
  • Υπάρχουν κατοικίδια ζώα στην αυλή.
  • Ο υδρομετρητής, λόγω τεχνικού προβλήματος, δεν καταγράφει (είναι σταματημένος).
  • Έχει γίνει αντικατάσταση του υδρομετρητή του υποστατικού σας λόγω συντήρησης ή βλάβης.
Έχω ψηλή κατανάλωση, τι να κάνω;

Σε περίπτωση που παρατηρείται αδικαιολόγητα αυξημένη κατανάλωση νερού, η κατανάλωση πιθανόν να οφείλεται σε διαρροή στην εγκατάσταση του υποστατικού γι’ αυτό προτρέπεστε να καλέσετε υδραυλικό για έλεγχο των υδραυλικών εγκαταστάσεων και εντοπισμό της διαρροής. Η βλάβη πρέπει να διορθωθεί και η εγκατάσταση θα πρέπει να αντικατασταθεί με νέα επιφανειακή και να ενημερωθεί ανάλογα ο Οργανισμός για εξέταση της πιθανότητας μείωσης του λογαριασμού σύμφωνα με τις πρόνοιες της ισχύουσας Νομοθεσίας και των Κανονισμών.

Ο μετρητής μου δεν καταγράφει σωστά

Αν ο καταναλωτής αμφισβητεί την ακρίβεια καταγραφής του μετρητή, έχει το δικαίωμα να ζητήσει έλεγχο με χρέωση 26€ και αν αποδειχθεί ότι ο υδρομετρητής δεν λειτουργεί σωστά το ποσό επιστρέφεται.

Γιατί υπάρχει πάγιο στον λογαριασμό;

Το πάγιο καλύπτει τη συντήρηση της παροχής νερού από τον κεντρικό αγωγό του Οργανισμού προς το υποστατικό του καταναλωτή και καλύπτει και τη συντήρηση του δικτύου ύδρευσης.

Ζούμε σε πολυκατοικία και ο λογαριασμός υδροληψίας που μας στάλθηκε εμφανίζει διαφορά κεντρικού υδρομετρητή. Τι είναι και πού οφείλεται;

Ο Οργανισμός τοποθετεί κεντρικό υδρομετρητή στο άκρον του τεμαχίου σας για τις ανάγκες ολοκλήρωσης της πολυκατοικίας. Στην οροφή της πολυκατοικίας τοποθετούνται ξεχωριστοί υδρομετρητές, για κάθε υποστατικό, για καταγραφή της κατανάλωσης.

Σε περίπτωση που η καταγραφή του κεντρικού υδρομετρητή στο ισόγειο είναι μεγαλύτερη από το άθροισμα των καταναλώσεων των επιμέρους υδρομετρητών της οροφής, ο Οργανισμός προσθέτει τη διαφορά κατ’ αναλογία στην ένδειξη των επιμέρους υδρομετρητών.

Οι λόγοι της ύπαρξης της διαφοράς του κεντρικού και των επιμέρους υδρομετρητών είναι μεταξύ άλλων:

  1. Η τοποθέτηση βρύσης στο ισόγειο που χρησιμοποιείται για:
  • πότισμα κήπου
  • καθαριότητα
  • πλύσιμο αυτοκινήτων
  • κοινόχρηστο ζεστό νερό
  • άλλη χρήση
  1. Η ύπαρξη διαρροής, η οποία δε φαίνεται με γυμνό οφθαλμό.